Followers

Monday, March 26, 2012

pelanduk 2 serupa..

assalamualaikum..

hye kawan2!!

slamat hari isnin ye semer..

arini kan.. tatau la nape..

lemau je ase haa..~

dr pagi tadi.. sampai ke petang..

lepas bangun tido tadi baru ok..

mlm ni harap2 tak ngantok cepat.. ehehe~

ohye.. smalam kan saye hang out ngan kakak..

mase kat JJ (seremban 2)

kami pon jalan2 la..

pastu terserempak ngan cik yah n ella..

amboooihh.. bjalan sakan makcik soang ni..

borak kejap je then kitorang pn sambung jalan alik..

nak dijadikan cite

mase tgh tgk2 barang kt sane..

ade sekali tu la..

saye terperasan 

yg saye terserempak ngan someone..

muke die mirip si botak tu..

takkan plak abg die??

siyes! muke sejibik abes..

ngan jambang die lg..

erm..

disebabkan saye malas nk fikir..

lalu saye pon abaikan aje la..

nk fikir byk pon tak guna gak kan??

die da jadi habuk da pon..

hihi..

tapi kan.. kata orang..

dalam DUNIA ni ade 7 orang yang muke serupa..

koang penah jumpe x ngan "kembar" koang tu??










**terharu tgk awal lamar scha kt tv**
**nak jugak!!! hehe~**

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!