Followers

Sunday, March 18, 2012

the happening day

assalamualaikum sahabat sumer..

saye nak ucapkan tahniah kat salah soang dr adik bradik kami.. 
iaitu acab di atas pertunangan beliau smalam..
hehe..!!
macam x caye je kwn kami ni da jadi tunangan org.. hahaah!
kitorg yg esaited lebey!
meh kite cuci mata ngan gambar2 sekitar majlis pertunangan acab ngan farah..

tahniah acab & farah

 orang2 kuat! hehe..~


antara barang2 hantaran kedua2 pihak

US! {ijat,iwan,acab,farah,ayu,along,daus n ME}

Lepas je kenduri kat umah pihak pompuan..
kami melepaking kat restoran gelas besar..







ai HEART sume SIBLINGS..!!!!~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!