Followers

Tuesday, December 6, 2011

ape aku nk stori nih?

assalamualaikum.. 

halu..!! hawaw yu?? welkam bek kat belog yg tak bape nk best nih.. agak lame aku x hapdet belog ni since last post minggu lepas. 

ekceli.. aku kepenatan.. hehe.. almaklumla.. orang BZ la katekan.. tersangat la bz.. last week aku berkampung kat umah kwn aku.. yakni puan mazni binti miswan kerane membantu serba sedikit kenduri kawen die dan adiknye.. aku setat duduk ari kamis.. smpai la sabtu.. uih.. lame kot.. hehe.. 

nak dijadikan cite. aku pon sibok la angkat barang2 seperti kusi meja... sampai naek lenguh tangan aku.. (x baek ngeluh la cik ain oi!) seb baek aku angkat ngan abg ery.. so.. sedikit sebanyak tenaga lelaki die amat membantu aku ketika itu.. tengs brader! tapiiiiiiiiiiii....... yang x bleh blah tu.. tiap kali tsadung or tlanggar something, die punye latah wat aku saket peot. asik nk tergelak je.. (FYI :: 1 family doang memang melatah. esp mak n abah..) koang ni macam xtaw lak yang aku ni memang ske gelak ketawa.. heheh.. pe lg.. sampai kesudah aku asik gelak je x benti.. adui.. penat kotttt..

then.. ari jumaat tu memang aku sangat2 bz.. bole kata since aku kt sne.. aku x pegang lansung hp aku. bukan xnk.. tp X SEMPAT. mane nk angkot barang lg.. nk kemas2 lg.. bjalan sane sini.. hehe.. sampaikan aku x sempat nk mandi.. hehehe.. wangi tu... =P
bile orang da ramai dtg.. memang xdan aku nk wat pe.. sebab ari jumaat tu adik kak nani nikah.. alhamdulillah dgn sekali lafaz ida slamat jd isteri kepada faiz.. tp aku x dpt nk tgk.. sbb kt umah tu da ramai naw orang.. then aku decide dok dapur je.. (da la x mandi. ade aty nk dok depan.. apedaaa~)

setel je doang nikah.. aku g mandi n tros siap2 kat umah kak nurul. sebabnye malam tu ade malam berinai.. and........ bermulalah keje aku as BRIDESMAID.. nak kata seronok sangat tu, x la.. tp enjoy je.. saket tgn aku nk pegang payung lame2.. siap blage ngan pengapit lelaki. (jeng2.. nanti aku stori ngan koang k? ) hehe
yang best malam tu ade mercun n munge api. hohoho.. (saket idong aku taw!) lepas je majlis berarak.. pengantin pon makan.. aku lak g bantai menyumbangkan sore yg hampir sumbang ini.. haha! alangkah sonoknye bile dpt pegang mic... lame kott.. adela dlm 2minggu.. hihi..

lepas je nyanyi.. aku lepak2 jap pastu tido awal. penat kottt.. huhu.. awal tu x la awal sangat. kul 12. (awal ke??) aku menurut je mata aku ni ha... x larat benaw.. 

esoknye tu plak aku bangun kul 6.50.. (setelah dikejutkan oleh cik gayah).. seb bek megren aku x dtg time tu..kalo x.. memang TAK la aku nk bangun.. gugu... lepas kemas2.. aku g amik kek pengantin kt secret recipe... tpakse kua jap.. gitu gini aku dpt bsiap kul 12.. skali tu aku ditugaskan lagi untuk menyolek 5orang flower girls, pengapit dan makcik pengantin. heheh. (8org skali daaa..) siap ade penonton kot.. aiseh.. ~ nebes gak sbenonye nk mekap orang nih kalo koang nk taw aa.. huhu..

setel je majlis ptg tu dlm kul 4.30.. aku ngan pengapit lelaki kne teman pengantin g wat outdoor photo shoot kat pantai cahaya negeri. hampir sejam gak aaa kitorang lepak sne.. lepas abes shooting tu aku pulang bersama ngan pengapit lelaki.. ecececehhh!!!  
ok la.. aku malas nk taip banyak. moh le kite tgk pics yang aku da sediakan utk koang. walaopon x banyak.. (nyesal x bg henpon aku kt sesape suh amik...! =.='  )






















encik pengapit besame cik pengapit.. heheh..

name mamat ni anep. heheh.. credit to epy sbb amek pics nih.! =)









~penatnyeee....~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!