Followers

Monday, December 12, 2011

these few days...~

heyo ebribadi...!!
aiyembekkk!! hihi.. 
agak lame aku x hapdet blog nih.. almaklumla... aku ni bz ngalahkan PM. huuu~
maap ye kengkawan.. 
so, today.. aku akan hapdet serba sedikit ape yg berlaku sepanjang ketiadaan aku kat dunia blogger nih..

fyi, aku skang ni baru je lepas melantak beberape keping CHEEZY GARLIC BREAD..
nk tau ape rupenye??? meh tgk..
||
||
||
haaa... ni la die.. aku punye CHEESY GARLIC BREAD..!! 
sendri bikin oke! hhehe..
kalo koang nak.. koang leh wat sendiri laa.. senang sangat!!
bahan2 nye.. ::

 >>> bwg putih + black pepper (ditumbuk halus)
>>> majerin PLANTA.. 
>>> garam secukup rasa
>>> roti ikot suke.. 
>>> cheese (mozarella, parmesan, cheddar.. ikot suke)

**senang kan?!**

cara2 membuat plak ::
>>> amek planta..  + dengan bwg putih ngan black pepper td..
>>> lepas tu masukkan garam ikot suke.. pastu gaul rata
>>> aftedet.. amek roti.. (lg sedap kalo roti perancis..) n sapu rata planta td..
>>> setel je sapu majerin.. koang amik lak cheese.. pastu tabur rata kat atas roti
>>> then.. koang bakar la agak2 5-7min (150 celcius)

**koang mesti bleh wat punyer!**

okeh.. setel suda bab masak! hehehe
aku nk cite plak pasal semalam..
ade ape ngan semalam?
smalam... aku ngan family aku g dusun pakcik aku.. (paklang) kat pilah..
syok gile wehh angkot durian..
smpai kaki aku kne sebat ngan durian.. hehehe
slain dari durian.. kitorg petik buah rambutan..
perghh!!
pengalaman yg sangat2 menarik!!
bukan senang aku nk bkebun nih..
bile da teringin.. pluang pon ade... pe lagi..!! 
GRAB IT!!!
yang xbleh blah tu.. 
smentara kitoang tunggu paklang sampai..
kitoang pon berPICNIC kat depan dusun.. hehehe.. 




tu dia... adido!! rugi ko xde.. huhu



a day be4 aku lepak ngan sha.. n i'd my dinner kat mekdi..

nyum2!!!! sedap kan??? hehehehe





**sayetaknangislagiyeay**

1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!