Followers

Tuesday, December 13, 2011

aku?

siyesli..
aku agak cepat tersentap sejak kebelakangan nih..
tp aku cepat cool alik.. 
kalo di bwk smpai ke esok.. MEMANG tak la! 

aku sonok gak tgk kwn2 aku hepi..
they have great life, great partners..
BUT me?
i feel so sad.
SERIOUSLY..
too sad..
BADLY..

kenape aku perlu tempuh dugaan macam nih??
ye.. aku taw..
ALLAH nak aku kecewa dulu sebab nk bagi aku kebahagiaan akhirnya..
tp.. BILA?
bila aku dpt rasa sume kebahagiaan tu??
ade life sendiri.. ade cinta hati.. 
ade peluang utk buktikan pada sume orang..
yang aku pon BOLEH.. 


MAAF 
andai ade yg terbaca ni mungkin rasa aku dok stori pasal angpa..
and aku terpakse butekan mata seketika dr fikirkan kebahagiaan koang..
sebab aku takot x thn dengan sikap syaitan nih...
tp..
ADAT la kot..
xpe...
i'll take it as a part of my life...
aku akan cuba REDHA..
walaupun pada hakikatnya.. 
sangat SUSAH.


koang taw x prasaan orang yg kecewa..
orang yg kecewa cintanya dikhianati..
orang yg kecewa bila terpaksa kuburkan impian..
orang yg kecewa kerana bukan anak terpilih??
SAKIT..
sangat2 SAKIT!
dan itula perasaan aku skang nih.





1 comment:

  1. cik! napeee niii? huu.tiap org ade ups and downs..semer same je.. cuma x obvious .. chill ya ^^

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!