Followers

Tuesday, December 6, 2011

ada apa dengan OMBAK RINDU...~

heyo everybody!!
we meet again today here..
redup je time skang ni kt PD.. 
subhanallah.. so calm...

oye.. berkenaan entry aku petang ni.. 
aku nak ucapkan syabas n tahniah kepada team filem OMBAK RINDU 
sebab telah bjaya mengumpul lebih RM 4Million.. mase ari ke-4 ditayangkan..
siyesli.. aku tabek TOINK2 la kat actor n actress yakni AARON AZIZ ngan MAYA KARIN. 
N DOUBLE CONGRATS to this writer of OMBAK RINDU for create this marvellous novel..

gile la aku tgk cite ni..
tadi aku masuk pon da kul bpe.. lewat almost 20minutes.. gara2 aku xnak tgk kt jj.. 
bukan ape weh... seat tinggal kat bawah skali kott.. GILE pe nak aku dongak kepale? 
aku rela g tmpt laen kot.. 
then aku g kat MBO Terminal 2 Seremban.
syukur Alhamdulillah..
sempat gak la aku tengok cite ni.. eeheh.. 
siyes.. rugi doe x tengok cite ni..

koang bayangkan la.. 
orang lelaki yg tengok filem ni pon leh EMO.. (siap hayati lg.. kalah aku! )
inikan plak aku.. soang wanita.. hehehe
aku tringin nak tengok lg movie ni..







~naktengoklagimovieniboleeee????~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!