Followers

Thursday, November 17, 2011

unstable condition

err..


hi..


eloo..


aku x bpe ok nih... saket peot... hukkkk :(


da 2 ari camnih... demm!!! da la aku xde mood... mcm taik! kat umah ni plak sume nk bg aku saket aty!!! owww SHIT!!!!!! sorry la kat sesape yg baca nih... myb koang nyampah! aku dulik pe.. memang aku punye mood tunggang tebalik ni... 


SUMPAH aku rase mcm nk g somewhere... nak ilangkan diri.. kalo bleh smpai bila2... 












                                                             ~there's a hollow in my soul.~

1 comment:

  1. xpe luahkan je cik..qq pon sama.. at least blog ni xley menjwab balek bila kita merungot haha . pegila ronda2 naek keta cik.. =D

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!