Followers

Tuesday, November 22, 2011

bola lg..

haloo!! we meet again here.. =)

aku pg td tlajak bangon.. gara2 tgk match bola mlm td.. dan aku juga sebagai rakyat malaysia merasa sungguh bangga dgn kemenangan team HARIMAU MUDA malam td.. SYABASSSS!!!

baru jap td aku received call from HOSPITAL PORT DICKSON (HPD) berkenaan dengan aduan yang aku wat kat KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) kelmarin n aku berterima kasih kerana pihak KKM ambil berat gak ngan aduan aku tu.. aku bukan nk lebey2.. cuma aku berharap lepas ni mana2 pihak hospital akan lebih berhati2 dan lebih ambil berat dengan keadaan mangsa2.. cukuplah jangan sampai pisang berbuah 2x..

arini kan... player nismilan turun pd ler.. doang bwk piala malaysia yg aritu... wohoooo!!! ase mcm nk g jep.. muahahhha~ ade sape2 nak join?





2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!