Followers

Monday, November 21, 2011

rambot..!!!!!!!

haluu...!!! slamat morning u olz!!!~

amboihhhh,... pepagi lagi aku da blogging. hohohhh...!!!~~ xpe.. dunia aku skang ni kt cni jep.. muehehhehehe~
arini ari senin.. (suke2 aku je pggl senin~bhahaha!!~) aku planning ngan adik aku nk g library.. wahaha! (apsal tetibe rajen sgt nk g sne??) saje je sbenonye.. nk teman c alip ni ha.. sibok sgt nk g sne.. hehe.. tp ok gak tu.. kalo kt sne ade wifi.. bleh la aku teruskan baca novel n create novel gak... kihkihkhihih!!!~ kt library la aku rase bleh temu ketenangan.. bhahaha~ btol pe.. bile kat tempat senyap.. aku bleh focus.. ececehhh..(mcm nk study lak! teringat zaman skola dlu.. agak rajen lepak library... tp bukan wat keje.. teman member detink! hihi.. macam harrrr je... hohohoh~

OK.. bkenaan ngan topik title blog aku arini.. rambot... a.k.a HAIR.. hehe.. camni.. aku merasakan seperti maw potong rambot aje... hohoho.. wth??? hahah.. yep! hati ni mcm menyuruh aku memotongnye walaopon ade sket keberatan.. huu~ nak tgk x style camne aku nk potong??? sile view dibawah ni yeee... tp sbelom tu meh la view my latest hairstyle...


||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
\\//
haa!!! 1stly mmg aku terase mcm nk wat cmni.. apetah lg aku pny rambot da kale baru kan??~
or aku tringin gak nk wat style camni.. (sile view kat bwh ni lak..)

ni pon mcm ade style gak... hehe... or.. koang ase camni ke yg paling seswai... (view kt bwh k?)





haaaa..~ ok x yang ni??? need ur opinion peeps!!~





~began a new life with NEW AIN..~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!