Followers

Friday, November 25, 2011

currently not available these few days

haluuu!!! assalamualaikum.! morning peeps! 


arini ari jumaat! skejap je kan? x sabar nk tggu ahad ni. ahaha! teettttt!!!! (sedar2kan la diri anda cik ain ye.. anda tu da semakin kertu.. ekekekekeke) 


berkenaan ngan title aku kat atas ni.. mulai dr ptg ni.. aku xdpt nk on9 kot... sbb aku arini da stat duk umah k.nani.. esok die nikah.. so, aku sebagai pengapit kne la tlg menolong die.. hehehe.. salah 1 nye adela pakaikan inai utk die... (hah! ni la keje aku since dr dlu... )


aku akan stay smpai sabtu malam.. lepas tu aku akan gi ke banting untuk wedding erin. ERIN? sape die tu? haa.. kalo nk ikotkan, aku x bpe kenal sgt minah ni. cume aku stat kenal die mase nk g test baju pengapit aritu... FYI, erin ni kawan ayu. n ayu akan jadi pengapit kpade erin.. so secara x lansung aku pon terbabit gak la.. hehe.. CONGRATS ERIN! =)








                                                                                                      ~oh perotku meragam!~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!