Followers

Tuesday, November 29, 2011

happy belated birthday cik ain!!!!

hye! halu! assalamualaikum kawan2 ku yg tersayang!!! 




arini 29... maknanye aku da berusia 25 taon 2hr.. skejap je masa berlalu kan? x sedar yg aku ni da masuk stengah abad. dan... erm.. arini gak sbenarnye birthday si mamat tu...bukan si BOTAK tu... ala.. si mata sepet tu... hmm.. knp la aku teringatkan die lak nih..?? cis! buang karan tol! (ape la ko ni cik ain, mamat x guna tu yg ko ingt wat gapo?!)


aku sbenarnye x sihat da 4hr cmtu la.. since kat umah eryn lg aku da start batuk2, migraine, selsema... last2 smlm n arini bdn aku panas! owh tidak!!! jgn la demam... camne aku nk jd pengapit kak nani nnt? byk keje menanti ni.. ya Allah... =(


arini aku nk story serba sedikit ape yg blaku beberape hari yg aku x on9 nih.. mule2.. 25hb tu aku gi umah kak nani.. tlg2 die kemas umah n pakaikan inai.. 26hb tu plak die nikah.. begitu juga kwn aku c eryn ni.. MAAF eryn.. x dpt dtg kamu nikah! ni gmbr k.nani ngan pasangan die c rasul..










selepas je selesai majlis pernikahan k.nani, aku bergerak naek bas ke KL, sbab ayu n asben die da tggu kat sane. kitoang nk gi umah eryn. kul 11 cmtu smpai la kitorang kt umah die... alhamdulillah.. sempat gak la kitoang tgk die tuka baju.. ya Allah.. cantek sangat die! apetah lg selepas di solek oleh kak jun! lagi la mabelesssss!!! meletopssss gitu! ahaha~ 


cantik kan die nih?~

lepas je eryn tuka2 baju nih.. ayu n eryn sambot besdey aku kat umah die ngan tumpang kek pengantin.. hoohoho! thanks a lot dears! 

x senonoh tol anak dara nih kan?! hehehe~


lepas je makan2 kek gitu gini. aku pon membute.. sbb da kul 2 pg kot.. tp aku xle tido.. semput.. huhu.. tahan aje la gamaknye.. esoknye plak.. kitorg bgn b4 kul 7.. skali kne migraine daaa!!~ adoiiii... ni yg aku x gemo nih,.. kat umah orang lak tu aku kne... pas je mam ubat.. aku baring sat smpai pale aku ok alik.. rupenye x ok gak.. last2 aku mandi n basahkan sket pale baru ok.. tu pn x byk.. still ade lg saket pale walaopon x terok. aku ditugaskan utk mengandam mak pengantin n adik pengantin.. hehehe.. hasilnya.. doang suke! hehehe.. (kembang aku org puji.. hehehe!~) setel je majlis.. aku tros alik klang.. aku tumpang kawan2 ayu.. lepas smpai umah nenek, aku mintak pkcik ayil anta aku kt meru. amik bas ke sban.. sbb kat sane "adik" kesayangan aku nk amik.. 


esoknye plak.. aku dating lg skali ngan adik aku... hehe.. die kata nk blanje aku mkn n tgk movie.. hohohoh... bestnye!! walaopon kami tgk movie yg x best.. tp syok gak aa dpt dating ngan die.. thanks adik! 








                                                                                     ~izinku pergi..~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!