Followers

Saturday, November 19, 2011

slamat pagi sabtu!!!!

hye!!! good morning sahabat!!! =)


ai harap u ols sihat2 je la k??? alhamdulillah.. peot ai da x saket lg.. hehe.. so bole la ai lakukan kembali aktiviti ai ni... hehehe.. (macam best la sgt aktiviti tu).. 


arini ari sabtu.. pe program u olz ea??? for me, arini aku ingt nk g jalan2 tgk movie kt sban... lame aku x tgk movie.. smpaikan x ingt cite pe yg aku last tgk.. arini aku ingt nk tgk cite happy feet 2 @ aku bukan tomboy... tp.. esok pon tgk aku bukan tomboy gak.. ade org nk blanje aku.. hehehe.. sape lg.. adik kesayangan aku tu la.. sibok kate rindu nk jmpe la... itu la ini la... ape laa~ 


tp kitoang mmg da agak lame x jmp.. last jmp mase tgk bola nismilan lwn tganu aritu kott... (rasenye la).. lepas tu aku ngan die masing2 bz.. aku apetah lg.. nk kne keje la.. pastu tlg ayu pnye wedding.. perghh.. bz tak terkata lah.. hehehe (pm pon x bz mcm aku)


bkenaan ngan arini.. aku myb g ngan cik nana.. cik nana?? sape die tu??? haaaa~ meh cni aku kenalkan.. 







haa... ni la die cik nana,... (aku ske panggil die MAK NANA) hehehe.. cantik kan die ni?? 


makcik ni x reply lg mesej aku.. so, aku kne tggu dlm kul 9.. (harap2 la awk balas ye cik..) saye nk set time.. sbb tpakse alik dlm kul 1lbey cmtu... adoi... nk kne amik mem plak... 

so.. nnt pape hal aku hapdet lg la k?? hehe.. (blur sket pg ni.. sbb baru bangon tido... HUH! gile awal aku blogging arini...)





                                   ~mood semakin pulih. alhamdulillah... ~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!