Followers

Sunday, May 20, 2012

wiken

assalamualaikum.. halooo!!!

tetibe terbit rasa rindu nak hapdet blog..

last update ari slase ke rabu ntah.. hehe

well.. saye nak stori sket ape yang terjadi sepanjang 3hari terdekat ni..

erm..

saye aritu meluahkan semua perasaan yang tersirat dalam sanubari ni kpd en.bff.

setelah puas saye berfikir, minta pandangan kawan2 tersayang..

secara seriusnya, saye rase saye tak mampu utk menanggung lg perasaan ni. lagi lama disimpan lagi merana nanti..

he deserved to know it.

ape yg terjadi selepas tu.. biar Allah yang menentukan..

saye telah mengaku bahawa saya SUKA kat die..

dan saye tak menyangka yang DIE pon suke kat saye gak..

akan tetapi, sukar utk dia buat keputusan..

kerana die terikat dengan gf.. 

oleh sebab itu, 

saye berikan die masa utk fikirkan semuanya..

ape yang terbaik saye serahkan pada takdir Allah, dan saye redha..

"maaf BUDAK KECIK, mesti ko serabut lak kan?? "

die call saye n gtaw

"ain, siyes aku cakap, aku mmg suke kat ko.. aku sayang kat ko.. tapi, kalo la aku kenal ko dlu sbelum die.. da tentu perkara camni takkan terjadi. kan? aku btl2 sayang kat ko. tp ntah la.."

"aku faham.. mmg sukar utk ko buat keputusan.. macam ni la.. pe kata, kita buat solat istikharah same2.. kita doakan yang terbaik utk kita.. ape yang terjadi lepas ni, aku redha.."

"hmm.. tu la.. btl weh, aku sayang kat ko.. pestaim ni aku ngaku depan2 kat orang.. malu siot.! tp aku tanak la if nnt ko anggap yang aku mempermainkan perasaan ko bile aku cakap camni.."

"takpe.. aku faham, sekurang2nya aku taw yang aku tak bertepuk sebelah tangan.. aku doakan yang terbaik buat kita ye.. dah3 takmo serabot."

"iye.. ko jgn tido lambat k.."

--------------------------------------------------------

esok tu, saye terus tak sihat..

migraine datang..

mmg rase mcm nak pitam, berdiri pon bole macam nak tumbang.. huhu..

maybe demam terkejot kot.. hahhaha~

nak dijadikan cite, 

esok tu saye kne dok kt umah kwn saye, tp takde sape yg nak tlg antokan.. ingktkn nak mintak tlg en.bff tp petang tu die g PJ nak jumpe abang die..

so, saye pon mls nk kaco.

saye mintak tlg org lain yang anto..

ok la, lg pon takde la mengharap sangat kat die kan..

sepanjang 2 hari saye berada kat sane.. still tak sihat gak.. n demam.

sampai la on last day malam tadi.

saye mintak tlg die amik. tp kene tggu sampai die balik keje la..(12am.)

i should be thanks to pn.Ayu..

die yang tlg jawabkan call bg pihak saye.. o/s saye tak sihat kan..heee~

akhirnya kul 12lbey die dtg malam td..

saye pon bjalan dengan terhuyung hayang pi kat keta die..

then, ayu panggil die suh kua..

lepas tu.. jeng jeng jeng..!!!

saye tak taw ape yang doang bualkan..

tak larat nak bukak mata.. kepala saket gile time tu..

hampir 20min gak kot doang borak..

then die masuk kete, n kami pon bgerak pulang..

dalam kete tu, muke die da la penat..sbb keje dari pagi..

always yawning..

die suh saye tido..

tp saye kesian kat die sbb tpakse amik saye..

thanks budak!!

die tanye nak pegi makan dulu ke tak.. nak gi klinik ke tak.. bla bla blaa..~

saye cakap TAKNAK, nak balik, nak makan ubt, nak tido.. sbb pagi ni nak kene gi bangi..

saye sempat cakap ngan die

"boss, sorry byk2 kalo aku da susahkan ko"

die pon balas ::

"eh, tak.. ok je.."

lepas tu saye takde la byk cakap...

teros tido, sehinggalah nak sampai umah saye terjaga..

mase nak kua tu.. die tanye.."ko ok x ni??"

"aku rase mcm nak tumbang je ni.. tp takpe la.. da sampai pon.. thank you eh"

die siap pesan kat saye.. 

"balik ni terus tido, jgn ngade2 nak on9.. makan ubat.."

(da macam mak nenek lak budak ni)

itula perkataan terakhir yang saye dengar dari die.. 

ngat nak mesej tp takdo kedit.. n die pon tak lak call.. yela, myb sbb sgt penat kot.. 

so, saye takde la kesah sangat.. 

but anyway.. 

esok besdey die.. "HAPPY UPCOMING BIRTHDAY TO YOU BUDAK KECIK!!"

n saye ngat nak call die malam ni.. 

rase mcm nak celebrate.. tp tggu la nanti.. ni pon die tgh keje.. ade shutdown..

-----------------------------------------------------------


selain dari kisah en.bff ni..

arini saye pi Bdr. Baru Bangi.. sbb kazen saye bertunang arini..

so, kami pi nganto la kiranya.. hehe..

sekalung tahniah diucapkan kepada Abg Arif & Kak Awatif..

welcome to our big FAMILY..!! =)

(gambar2 akan di upload selepas dapat dari abg zahryl)











No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!