Followers

Thursday, May 3, 2012

unable to describe


assalamualaikum..

hola freunde!

lame gak ai x pektis jari ni balik.. hhehe.. bkn pe..

takde mood nak menghapdet segala curahan rase..

cuma, ntah nape.. time mandi tadi tetibe ade ase mcm nak wat eksesais kat cni.. 

sepanjang beberapa minggu ni..

byk sangat pekara terjadi kat ai.. (da slalu sgt saye gune ayat ni kan?)

baik suka, duka, gembira, sedih.. macam2 adaaaa!!!

harini.. 

kalau boleh.. saye tanak ingat.. saye nak buang jauh2 pekara2 sedih ni..

sbb saye NAK gembira je..!!

harap2 lepas ni takde lg episod DUKA dlm hidup ni..

sebab saye da LETIH dengan kesedihan..kepahitan..kedukaan..~

sejak bertahun saye berendam air mata..

pada mereka yg melihat saye tersenyum..

itu tandanya saya berjaya menghapuskan kesedihan utk seketika..

dan saye berharap dapat menghapuskan kesedihan ini untuk selamanya..



No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!