Followers

Monday, May 14, 2012

ow em gee! esaited kejap!

hola!

assalamualaikum..!!

selamat pagi nak masuk tengah hari.. ehehe.. (or myb da tgh hr )

saye sebenarnye GUMBIRA tak terkata!!

sebab ape taw..  

hehe.. ade baaaaanyyyaaaakkk sgt!! 

1st :: BEN ASHAARI follow saye kat twitter! ahaha!!! siyess!!! tkezut.. tak mengharap pon sbenarnye..
tp sy bsyukur.. ehehe~ (kan best kalo die dpt follow saye kat #blog ni??)

esaited kejap!

2nd :: bile kite bertwitter ni kan.. kebykn kte mesti follow retis metis kan?? so do mine..  n bergantung pada luck gak kot nak dpt reply dr doang.. tp dlm byk2 yg saye minat.. saye paling minat kat #Eira Syazira.. suke lakonan die n lagu2 die.. n SEMALAM, dapat brita yang die da pon berbadan dua. ALHAMDULILLAH..~ saye pon wish la kat die.. (antara wish terawal die kat twitter) then die pon reply balik.. terkezuttt!!! tak sangka!!! =) nanti jap ye.. saye kasi tunjuk bukti. ehehe~ 




hehe.. gembira tak terkata seyh!

3rd :: tapi.. ade gak yg tidak menggembirakan saye.. walaupon Man Utd menang 1-0 keatas Sunderland.. tp ternyata Man City tlh bjaya menggondol piala.. xpe2.. next session WE'LL BACK!!!! yang penting, aku TETAP sokong MANCHESTER UNITED!! #GGMU forever!!! =)




4th :: saye rase saye da JATUH CINTA la.. ehehe..~ #berangan je la.. =P
tapi.. sesungguhnya ada seseorang yang betul2 bertakhta dihati ni.. walaupun kami ni #BFF.. dan saye berharap utk ke peringkat seterusnya.. amin ya rabbal alamin..~ saye berserah pada takdir Allah.. kerana DIA yang menentukan segalanya.. 





No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!