Followers

Friday, May 4, 2012

ape tandanya....


  • kalau orang tu sentiasa call kita, ingatkan kita pasal solat.. kejutkan kita suh solat..
  • kalau orang tu akan call kita n bagitau kita yang die nak pegi somewhere or doing anything that possibly takes his times??
  • kalau orang itu sanggup nak anta kita pegi klinik or spital time kita sakit walaupun tidak diminta???
  • kalau orang itu marah kita sebab kita nak ikot die buat benda jahat??
  • kalau orang itu menyatakan kerinduan apabila kejauhan??




tp.. orang itu sudah dimiliki.. apekah yg harus dilakukan???

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!