Followers

Tuesday, May 15, 2012

selingan pagi

assalamualaikum dan selamat pagi sahabat2!!

arini da ari slase. 

kejap sangat masa berlalu kan..

da masuk pertengahan bulan.. aih..

bile nk sambung keje balik ni??

adoi..

eh! tak bole gune adoi da. kang kalo cik Q nampak.. abes saye kene bahan.

sbb definisi ADOI die adelah = Ade Dah Orang Itu. 

heheh.. die tu ade je idea nak bahan org.. 

arini besday one of my good friend. name die Mohd Helmi b. Mahadi.

or lebih terrrrrrFEYMES dengan name Emi gonzales a.k.a. gendut. bhahahha!!! 
(ni name yg saye bg kat die =P)

lebih kurang 6hari lagi birthday encik BFF lak.. hehe..

kalo aku ade duet.. rase mcm nak bg hadiah kat die..

tp memandangkan saye hanyelah "kawan baik" die.. rasenye, x manis la.. hehe

actually.. ade beberapa pekara yang saye nak stori sket pagi ni.. hehe

yes! berkenaan encik BFF. 

malam tadi.. dekat kul 10 saye kua ngan die. 

kami da terlalu bosan. huuu~ tu sebab gi amik angin pantai sat..

hehe.. aipp.. no worries, tiada ape yg blaku antara kami.. melainkan hanya berbual kosong dan saling menyakat same lain.. hehe.. akan tetapi. ade 1 pekara yg buat saye terfikir.. dan lantas membuatkan saye tak brape nak tido malam td. ehehe.. pelik kan??

nak tau ape kisahnye??

erm.. saye pon tak tau la kenape.. MALAM TADI die bukak cite pasal kawen. Ow Em Gee!!

haha! die tanye saye.. ape pandangan saye pasal kawen dan juga pasal kawen dua. 

hhahaha!!! siyes wehh.. saye memang terasa sangat pelik. hadui.. 

erm.. camne nak cakap eh? situasi antara kami sbenarnye memang berbeza sket.. only 2 of my good friends yg tau pasal story ni.

entahla.. saye berserah pada takdir Allah.. 

kitorang sbenarnye da brape kali terkantoi ngan kawan2 die taw. haha!! 

kejap kantoi ngan Az***, kejap2 ngan kwn opis.. kejap2 ngan kawan 1 taman.. 

ngan kembar die, toksah cakap, mmg selalu n die pon mesti da hagak. macam malam tadi.

tgh elok2 kitorg berhenti lampu merah kat shell bdr.sunggala, skali die ternampak kete kembar die..

"alamak!! ra***!!! adui.. abesla"
"konfem jap lg die call ko"
"ha.. tu la.. baik aku stenbai" (die pon raba2 poket, skali..)
"ha! kan betul die call"
(saye da tahan gelak da time tu)
||
||
                                                                  ||     (perbualan die ngan kembar die..)
"ha, s**,"
"ko gi mane haa??"(saye bole dengar suare kembar die itew..)
"aku kua ngan ain. gi pantai jap. bosan.."
"dah agak daa.."
"jom aa s**, "
"aku xleh aa.. bini aku nak g amik air.. panass"
"ape?? panau??" (masalah btl telinge die.. hehe..nk kene piat ni)
"panas la sengal. haha"
"oohh.. panass.. aku dengar macam panau.. hehe"
"ok la.. ok la.. assalamualaikum" terus die letak phone. heheh

adui.. penat seyh nak gelak.. hehe

syukur dgn kebahagiaan spt ni.. =)

kawan2 nak taw x.. kawan saye ade ajarkan saye 1 ayat.. ayat tu dibaca utk menyenangkan perhubungan ni.. lbh kurang cmtu la, kwn sy kata.

baca " ya a'aliyyul 'azim.." sebanyak 11x..
lepas tu baca ayatul kursi 1x..
dan hembuskan kat tapak tangan dan sapu kat muka. setiap kali sblm jmp orang itu..
insyaAllah, dengan izinNya, 
smoga dipermudahkan..~ 





No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!