Followers

Monday, April 16, 2012

pelik ke??

kalo saye cakap yang saye nak bina otot, 

mesti koang gelak besar kan?? hehe..

saye taknak la bina muscle yg cam ahli bina badan tu..

cukup la sekadar ade ketul2 here n there..~ 

tak ke best tu?? haha.. 

siyesli.. teringin nak ade punching bag.. 

tapi.. rege mende alah tu mesti mahal kan?? 

agak2 kalo saye guna alternatif laen okeh tak?

seperti cari guni beras yg kaler cokelat tu.. pastu masukkan pasir dan ikatkan..

rase2 uols menjadi tak mende tu??


yeah..

i need to improved my stamina..

gile lemau doe!! 

at least ngan blaja mende ni aku leh blaja caner nak pertahankan diri..(walaupon tau sikit je)

kannnn????


pheww!!!

biler la aku leh merasa mende nih????



*kenapeakusukebuatbendayangoranglelakisuka??*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!