Followers

Saturday, April 14, 2012

luahan hati

Assalamualaikum.. lame sungguh aku menghilangkan diri kan?? Koang rindu aku x? Ahaha.. sorry la.. aku gi btapa skejap.. ngahaha.. dlm tempoh aku bertapa ni, byk sgt dugaan menimpa dan aku rase aku da dpt penyelesaian atau lebih tepat lagi kesimpulan ttg keadaan aku dan sekelilingku. Dalam tempoh aku ilangkan diri ni, terlalu byk caci maki yg org laen lemparkan ibarat taik dibaling kemuka aku.. sungguh busuk! Ye! Aku tak mampu untuk percayai sesape saje, baek teman, mahupun saudara. Sebab tak SEMUA yg btl2 faham keadaan diri aku serta famili aku. Kebanyakan antara mereka hanya TENGOK dan menuding jari. Huh! Cukupla, aku da bosan dgn sume ni. Byk sgt dugaan yg datang kt aku dan famili aku. Siyes aku cakap, aku terkilan gile2 kat kazen aku (walaupon tak semua) yg lansung takde nk amik berat hal sedara sendiri especially anak yatim mcm kami ni. Kami bukan nak harta koang pon. Kami nak koang bg sket perhatian je. Tak lebey dari tu. Susah sangat ke nak mesej or call tanye kaba adik2 aku?? Kalo xnk tanye kt aku pon takpe, x jadi kudis pon.. tp kemon la.. adik2 aku masih kecik lg kott?? Timbang rasa la sket..darah yg mengalir dlm badan kite ni same je k??  oh ya! Pasal sahabat plak.. haaa.. sepanjang kehilangan aku ni.. oh silap, sepanjang aku bergelar anak yatim ni, aku da bole taw da sape yg betol2 SAHABAT aku.. bole kire ngan jari je. SEDIH kan?? Haha!! Koang fikir la eh.. ape gunenye berkawan andai nilai PERSAHABATAN tu takde dlm jiwa koang? Kawan ketika senang.. mmg RAMAI bhai.. tapi realitinya SAHABAT ketika susah.. mmg tak terkata sikitnya.. ok la. Aku rase cukup la melayan orang2 yg HIPOKRIT macam koang ni.. kawan ngan tiang konkrit lg bagus kot.. ingat la eh, HIDUP NI MMG IBARAT RODA. KEJAP KAT ATAS KEJAP KAT BAWAH.. YG KAT ATAS TU TAK SELAMANYA KORANG AKAN TERUS BERADA KAT ATAS.. JGN TERLALU MEGAH.. DAN YG KAT BAWAH TU, KITA XKN SELAMANYA TERUS DIBAWAH.. ALLAH itu Maha Adil.. PERCAYA PADA QADA N QADAR ALLAH.. (try to put urself in our shoes then you will know how hurt n hard it is)
Disebabkan aku da fade up ngan sume ni, jgn SALAHKAN AKU kalo aku x amik port pasal koang lagi lepas ni.. sbb aku akan amik port pada insan2 yg mengingati aku dan keluarga aku SAHAJA. Lantakla koang nk cakap pe.. ade aku kesah?? 






**ni sedutan utk saye update kt pesbuk akan datang.. 

2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!