Followers

Sunday, April 1, 2012

ape makna sume ni?

assalamualaikum..! 

halo! hawaw yu?

seriously..

malam tadi.. saye rase saye termimpikan *budak kecik*

tapi.. dlm mimpi tu gak.. ade makwe die..

ape tanda nih???

mimpi tu camni..

mase tu, saye menghadiri 1 kenduri kat umah kawan saye (rasenye la)

n then.. dat guy tu pon ade..n waktu tu die bawak makwe die..

suddenly dlm mimpi tu saye terdengar seperti makwe dis guy ni cakap "bole thn gak die ni"

uikkk???

pe maksud nih??

siyesli.. tak faham ngan mimpi ni..

tp mimpi kan mainan tidur..

so saye akan ignore aje..

harap2 la mimpi tu x jadi kenyataan.. 

musykil.. pelik.. 




*terasasepertiinginmenghapuskandiridaripesbuk*

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!