Followers

Wednesday, April 18, 2012

novel oh novel~

hola.!

assalamualaikum.. 

sorry tak hapdet belog smalam.. bukan pe.. takde idea nk taip mende.. (eh! ade ke yg nk baca??)

lagi pulak bile diri ni dah gile membaca novel.. haha!! gini lew jadinye..

lately saye suke layan novel on9 by acik lana 

siyes!! terbawak2 watak novel die tu dlm mimpi.. ahaha!!

best gile kott.. 

acik lana ni is one of my favourite novelist.. besides of her, saye suke #damya hanna, #hanni ramsul, #aisya sofea, #meen zulaikha n others..

agak byk gak la collection novel saye kt umah..

cuma lately ni takde kesempatan nk beli lagi.. pinjam kat member aje..

almaklumla.. orang yg tak  bergaji macam saye ni.. mmg x mampu nk beli..

hukk.. 

tapi takpe..

ini tidak mematahkan semangat saye utk terus membaca.. bukan ke **membaca itew amalan mulia??**





*mane lg novel saye ekk?? ade yg pinjam tp tak reti nk pulang balik*

2 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!