Followers

Sunday, April 15, 2012

dalam hati

dalam hati ini menangis umpama gerimis

mengharungi liku2 kehidupan yang mengguris..

aku yang terbiar sepi 

oleh gelora badai ini..

aku yang terluka

kehilangan sebuah cinta..

seperti menunggu mentari senja 

yang tak kunjung tiba..

hanya awan hitam yang kujumpa..

aku yang menanti

sebuah keabadian sejati untuk hati ini..

siapakah yang mampu ubati..

luka dalam hati..

aku berlari mengejar pelangi..

cuba untuk mengutip daki cinta ini..

agar aku temui kebahagiaan abadi..



OH HATI~jangan kau bersedih lagi..

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!