Followers

Monday, June 25, 2012

okei. nak feeling jap. boley??

assalamualaikum..

haluuuu geng!!

selamat tengah malam..

ntah naper malam ni terasa mcm nak berFEELING sket..

ni gara2 #en.bff la ni..

dok tanyer saye rindu kat die ke tak..

bole plak camtu.. 

al-sabarunnnnn~

RINDU INI UNIVERSAL kan...

kite bley rindu kat sesape je..

tp bg kes kitoang ni.. 

definisi rindu itu agak berbeza...

 biarlah hanya Allah yang taw betapa dalamnya rinduku padamu....

tp skang ni rinduku hanya pada arwah bapak..

al-fatihah utk Allahyarham ABDUL RAHMAN B.DOLMAT

(tetibe air mata meleleh.. iskkkk)


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!