Followers

Wednesday, June 27, 2012

alhamdulillah.. saya bahagia..~

assalamualaikum..

BAHAGIA..

itulah perasaan saye skang ni..

syukur Alhamdulillah..

dikelilingi sahabat sejati..

yang TAK pernah kenal erti JEMU dlm persahabatan..

walaupun ada yang melukakan hati saye.. 

tp takpe.. ilang seorang tidak beerti ilang semuanya..

saya juga BAHAGIA

dikelilingi KELUARGA sendiri.. yakni..

apabila semua adik beradik saya berkumpul dlm 1 rumah...

itu yg membuatkan saye bertambah BAHAGIA..

malah..

saya SEMAKIN BAHAGIA 

sewaktu "bersama" 

menghadap yang MAHA ESA..

ALLAHUAKBAR..

ITULAH BAHAGIA SEBENAR yang saye alami..

ketenangan yang sukar dicari...

hanya ada pada ILAHI..

syukur alhamdulillah..


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!