Followers

Sunday, August 7, 2011

sonoknyeeee...!!!!

heyo!!! aneyongsaeo.. (btol ke aku eja nih,??? men tarammm je ann??? hehehe)


haiii!!! aku kembali.. huahuauahuahuahaaa... setelah beberapa hari..(beberapa ke byk hari??? adushhh.!!) x berblogging.. RINDUlah!!! ntah nape tergerak plak mlm ni nk berblogging lg. hehe.!! 


hawaw u olzzz??? ada baek ka??? aku??? alhamdulillah... semakin pulih.. cuma tang batok ngan syeseme je ade lg ni haa... ntah bile nk baek pong aku xtaw.. arini kan genap seminggu kite berpose... alhamdulillah.. aku dpt menempuh mggu pertama berpose dgn jayanya... hehe... (walaopon dugaan MAHA hebat.. namun imanku masih kuat..) heheheh...


u olz nk taw x.. skg ni aku br je alik dr lepaking ngan member2 baek aku.. yakni IWAN, ACAB, AYU, KIRIN n DAUS... sangat2 sonok time tu.. walaopon skejap je.. tp cukop bermakna! tengs guysss..!!!! really enjoyed tonight.. sayang koang laju2!!!! mmuah2,, opppS!!! HEHEHE,... 


aduiii... mane plak le cik abe aku ni haa... copek la alik yang oi... dinda sedang menunggu nih... wakakakakakaka!!! ayat aku... mmg x bleh blahhh...


u olz nk taw lg x... mcm2 perkara tjadi kt aku spanjang bln 7 ni.. heheh... tp... nnt la aku akan cer cite ngan u olz k?????? 








###############A.K.U.B.A.H.A.G.I.A############

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!