Followers

Wednesday, August 17, 2011

hari rabu lagi

hye! slamat morning!!! assalamualaikum org kampong!!

arini ari rabu.. ade ape ngan arini??? yeahhh... arini aku cuti.. hehehhh... syok woo heheh.. (bosan gak pepagi ni..) eh! awal lak aku hapdet blog ni an?? nampak sgt aku tgh bosan tahap super saiya nih.. adoi..

arini kan.. planning aku nk gi spital... nk cek pe yg ade dlm palotak aku ni ha... masuk arini da 4hr kot aku punye migraine x ilang2.. adui... dugaannn... sabarrr... sabar ye cik ain... (tgh sabar la ni.. )

da la aku tgh bermasalah ngan laki aku ni haa.. adoi... pakcik tu MERAJUK gile2.. adui... org APRIL mmg camni ea??? hurmm... aku tgh dlm process nk pujok lg laki aku nih... tp... camner ea??? koang ade idea x??? xkan nk aku bg cekelat ngan munge???? hehe..

err.. aku nk blah da nih.. palotak aku saket alik.. adooooi..!! see u next time!! adios amigos!! sayonara..!! bye2!!

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!