Followers

Wednesday, August 10, 2011

ari ke sepLOH ramadhan...

As-salam..

arini ari rabu. otometiknye arini aku CUTI. heheh..so.. bese la aku kan?? kalo cuti mane bleh dok diam kt uma an??? so... di sebabkan aku terbangun awal setelah TAK bersahur pg td.. aku dgn suke aty-nye ngemas bilik yg mcm tongkang pecah... (tongkang mane lak yg pecah ni????) hehehh... sambil2 tu aku pong dok layan lgu2 BSB.. perghh.. tetibe lak mode jiwangz smpai.. ehahahah..

lepas siap2 kemas bilik.. aku pong mandi ler... lopeh mandi still aku xtaw nk wtpe.. aku kms lg bilik aku sambil meng0N9 FB aku jap.. last2.. aku bosan., aku tekad nk klua. setelah di sajezkan oleh cik Q.. aku pong siap2 la... tacap2 sume.. dan2 time tu future asben aku nk gmbo... aku pong pe lg.. hambek la sebarang 2 pastu mms kt die.. (nk 3g xle sbb tpon yg aku pkai skang ni xde 3g...) kemain suke lak die... ish3... heheh.. lps da siap2.. aku pong memulakan perjalanan ke Jusco Seremban 2.... haha.. SOANG2 oke..??? cian aku kan??? aku cuti org laen keje.. org laen cuti aku lak keje.. adoi!. da la aku x bpe ingt jln.. aku tawwakal je ikot laluan yg mama shania slalu bwk.. Alhamdullillah.. smpai gak.. tengs SHA! syg ko laju2... hahah..

usai smpai kt sne je aku pong carik le parking... nasib aku baek.. sbb masuk2 je da ade ruang 0.. aku pon pe lg.. masuk je la kan? heh. siap park je.. aku melangkah ngan heels 3.5inch gi naek atas kt MPH.. yaaa!!! tu tujuan aku sbenonye.. (alah.. mcm pd xde kdai buku lak... an??? heheh.. JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN maaa... kehkehkehkeh... =P) lps dpt je buku yg aku nk... aku teros melangkah dengan gaya ayu+brutal.. hahaha.. gi la kt ELIANTO.. lps dapat je sponge n blusher.. aku pon pusing2 lg kt ctu... nengok2 kasuh n handbag.. perghh... tergoda iman aku jap... siyes! gile murah siot brg kt sne.. apetah lg sume JUSCO ade wat offer.. siap smpai 70% lg taw... gile x murah??? konfem next time or next week aku nk ajak mak aku g jj.. shopping last2 minute.. setelah penat meronda (padahal sakit kaki da nih.. ) aku pon alik la.. apetah lg dpt call dr miss MUMMY.. pe lg.. da la ujan.. aku bleh merempit 120kmj.. haha! smpai kene sound oleh future asben,... sori ye kanda.., heheh..

aku nek hway.. n smpai dlm 15minit cmtu.. gile x HOTT???? BHAHHAHAHAH!!!~ bile da smpai... aku sempat lg redah t.store jap.. gi mencari peralatan2 mengandam.. wah! xde la.. aku gi bli PIXY.. hehe.. smbil tu shopping la brg dapo sket... lopeh tu br aku alik...

petang td.. nk dijadikan cite.. semangat nk masak aku punye la bkobar... aku siap2 la bahan nk masak... cume trase nk letak sumtin n brg tu xde plak.. nak xnk aku kne g kedai. then.. aku get ready la ngan BKB arwah.. mule2 ok la bwk moto tu.. skali plak time nk alik moto tu wat hal... berpeloh.. berhangen... sume jadi kt aku... tensi gile... abes mase dkt 20 menet kt ctu je.. adoi.. nyesal lak naek BKB tu.. ='(

walao bagaimana ponn... aku bjaye gak la meneruskan misi aku nk masak utk arini.. yg pastinye aku puas aty sbb doang makan masakan aku... adik2 aku siap cakap " pedas tp sedap.. nk lg.." haha! btol... aku x tipuuu.... =P

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!