Followers

Wednesday, October 27, 2010

tag...tag...tag...

Nama penuh:
Nuraindah binti Abdul Rahman

Tarikh Lahir:

27 November 1986 (sbulan lg weiii...)

Tempat Lahir:

mesti la hospital... xkan dlm kandang plak... ~ 
(Hospital Tunku Ampuan Rahimah, Klang)

Tempat dibesarkan:

Kg. Dato' Keramat(KL) , Port Dickson..

1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?

errmm.. sape eh??~ Rose, Azie,Ella..(bukan ella rockers tu..)

2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?

permainan eh...???~ erm... keladang a.k.a galah panjang, lompat getah, sepak takraw, batu seremban, teng2, baling slipar... (mainan budak jantan aku main weii)

3. Kalau anda gaduh dengan kawan anda, apakah yang akan anda cakap kpd mereka?
"malas nak kwn ngan ko.! " ~esok men cam bese alik. lol.


4. Di kawasan manakah tempat feveret anda bermain?

kat depan umah, dalam umah,janji ade tempat..

5. Apakah cita-cita anda semasa kecil?

GURU. (x kisah la guru ape pon.. alhamdulillah.. aku penah gak la jd GURU TASKA), POLIS (tp.. ketinggian aku x mencukupi la plak..), 

6. Apakah rancangan katun yg anda gemari dan masih ingat sampai skrg?

uish!~ THUNDERCAT, MIGHTY MORPHINE POWER RANGERS, ULTRAMAN, DRAGON BALL, SAILORMOON, errmm... pe lg eh?? byk kottt??~

7. Makanan ringan apakah yg anda akan borong di kedai?

jajan, aiskrim, coke (arwah atok aku slalu blikan)

8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yg anda teringin jumpa skrg?

ramai... especially dak skola SK JALAN GURNEY 2.. rindu mereka sgt2.!!!

9. Apakah gelaran anda semasa kecik?
ain.. aindah... 


10. Siapa yg mahu ditag?

korang tag la sendiri ye??~ haha...

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!