Followers

Friday, October 8, 2010

heyo!!

helo.

malam ni aku xleh tido lagi..

ape na jadi ngan aku ni haa???

adesss...


er..
mmg aku rase da lame aku x update bloggy kesayangan aku ni haa..
kalo nak diikotkan mmg byk sgt mende aku na story
tapi...
aku cite yg sket2 je la ye..??

hurm...
1. aku baru je alik dr klantan.. hehe.. ade HAL sket..
2. aritu la kan.. aku ngan kwn bek aku.. aini ade la masalah sket ngan seseorang tu.. kitorg x paham da ngan org tu..
n yg pasti aku da MALAS NAK AMIK TAU LAGI pasal "kawan" kami tu..
3. aku da ader EHEM2 BARU... hahahaha~ best x???


so, mane 1 kisah yg korang nak dengar dlu??
hahah...~

hee..~ ari slase bersamaan 5 okt. aku g klantan.. teman c shamsiah..
ader la hal sket.. adess!~
ulang alik KB-RANTAU PANJANG
fuh..! penatnye... x terkate..
TAPI.. ! memang best la..
release tension sket..

yang second ni plak.. aku MALAS tol na cite sbb..
aku da MALAS na amik tau lg..
lantak la!
buang mase aku ngan Aini je..

haaa!!~
yg ni plak.. adess!!
mcm mn aku leh terKAPEL lg nii??
aduii..
walo apepon aku bserah je..
XNAK LAGI MENGHARAP PAPE..
sbb bg aku..
biarlah begini..dari mengharap SESUATU YG X PASTI.!!

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!