Followers

Friday, October 15, 2010

no ideas..

assalamualaikum..


hello guys!!~
korang nk tau x.. ape prasaan aku skang nii??? berkecamuk!! ya!! sangat2 berkecamuk!!! aku benci perasaan ni... tp.. nak wat camne.. da x bole na elak... ya Allah..!!!~ kenapa perlu ada perasaan begini??? 2 ari ni.. emosi aku benar2 x stabil.. ape yg harus aku lakukan??~


kenapa perasaan aku kt die masih menebal sedangkan kami da xde pape??~ knape die perlu muncul kembali di saat aku suda bole berpijak atas kaki sendiri??~ ya Allah... berdosakah aku jika aku yg mintak putus dulu??? aku nk bg kebebasan pd diri die.. biar die kecapi ape yg die nk.. sesungguhnya wktu itu bg aku sangat sukar.. terlalu sukar... hati aku dihujani oleh pelbagai persoalan... ya Allah... aku masih sayangkan die... susah payah aku byk ngan die.. mustahil aku akan lupekan die... 


tapi... bagaimana plak ngan yg ni... knape aku trima die?~ sedangkan kat aty aku ni masih ada yg dulu???~ aih...~ atas sebab tu la.. aku rase cam da nak amik keputusan utk tidak memikirkan soal perkahwinan walaupun mak aku sendiri dah menggesa aku supaya berkahwin... SORRY MAK... i'm so frustrating right now.. please don't gimme pressure.. okay mom?


like a phrase " LET BYGONE BE BYGONE.." n " BE YOURSELF" aku cuba utk berpegang pada 2 prinsip ni... DOAKAN AKU BERJAYA YA?!!~

1 comment:

  1. kak ain..
    biler sampai pada waktunyer akak akan kawin jugak.. cayalah pada jodoh ajal maut dan rezeki..k..
    u can do it..
    insya'allah.

    ReplyDelete

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!