Followers

Friday, June 18, 2010

salam jumaat. penghulu segala hari..

Assalamualaikum.. salam jumaat.. penghulu segala hari..

hurm.. hari ni pagi2 lg mak aku xde. die ada appointment ngan doc kt HOSPITAL TUANKU JAAFAR, SEREMBAN.. so, aku dr pg td dok bz ambil alih sume tugas mak aku,.. seb bek die da siapkan breakfast, klu nk tggu aku? ntah biler. kuikui.. bukan aku x ske nk buat sarap.. timing aku bangun tido slalu lepas kul 8. hihi..

arini aku masak ikan kicap ngan sayur kacang panjang. hihi.. adik aku puji sedap. ey.. bukan aku suke suki nk cakap tau.. ikhlas aku tny die? sedap ke x? sebab die ni kalau bab makan, x tipu pny.. hihi..

EYH, aku mimpi lagi mlm td laa.. ramai org dlm mimpi aku tu.. haha... ader akk, ader EX-CLASSMATE aku, skola aku.. hihi.. memang klaka mimpi aku mlm td.. camni, dlm mimpi tu aku n yg lain2 kt skola. ader ape ntah mase tu. training sukan ke camtu la. x pasti sgt. then, aku cakap aku x thn nk terkucil... lepas tu plak, akk die cakap " gi je la.. blakang tu je.." haha.. nk di jadikan cite, aku men rembat je tgn kwn2 aku, masalahnye, bukan pompuan tp lelaki. haha.. puas la aku mencari toilet tu kt mn.. siap tanya guard.. haha.. tp x jumpe lg.. smpai la aku tersedar dr mimpi terus gi toilet.. hahaha...

aduyai.. skang ni aku kerap btol alami mimpi2 pelik. hahaha...

5 comments:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!