Followers

Monday, June 21, 2010

ada ape ngan mimpi???

hi.. Assalamualaikum... :)

aku mimpi lg... Ya Allah... knp aku diberikan mimpi yg sebegitu??? td aku mimpi, aku ngan AINI jalan2 tenangkan fikiran.. lepas tu, c AINI tpon IEJA suh amik kami setelah kami tersesat ke suatu tempat.. then, nk dijadikan cite lepas IJA amik, kitorg BERHENTI kt 1 umah yg ade function. padahal kitorg lansung xtau ape function tu.. c IJA terus ajak kami masuk n duduk d suatu sudut dimana ada baby bpe bln ntah..

x semena mena aku gi amik baby tu dan aku lakukan mcm2 aktiviti ngan baby tu cam kt taska.. lepas tu mama bby tu ckp " xyah nk anta2 die g taska ke hape ke.. aku tau la aku nk buat ape" UISH!!~ cam dlm novel plak.. kemudian, ada sorang laki dtg n amik baby tu..die ckp " cayang pakcik main ngan aunty eh??" xlama lepas tu aku blah dr situ, tp aku rs ade tangan yg mencengkam lengan aku yg memaksa aku berhenti. lelaki td berkata " walaupun kakak sy x bg awk dtg, tp sy harap dpt jmp awk lg..."

lepas ayat tu je aku terus tersedar... n terus update status kt FB... Ya Allah... ape sume nii???

1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!