Followers

Wednesday, June 16, 2010

aku kini SOLO*MILO...

HYE PEEPS!!!~
sorry, i'm quite bz since last post..

hurm... there's nothing i can say..
i'm just an ordinary woman.. what ever things happen, i have to accept it. live as usual life.
segala kenangan tak mungkin dapat merubah segalanya.. biarlah aku pendamkan semua ni..
untuk "org tu".. maaf kerana mengecewakan kamoo.. andai ada jodoh kita 1 hari nnt, sy xkan menolaknya...
hurm.. biler la sy dpt peluang nk jmp awk lg ni? nk bg alik cincin harapan yg awk pernah berikan pada sy dlu??
masih adakah lg peluang itu?
walau apepon, sy doakan awk bahagia..


1 per 1 dugaan drg dlm hidup aku...
org kata, Allah datangkan pelbagai ujian sebab nk menduga kita sejauh mane kita mampu nk hadapi segala dugaannya..

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!