Followers

Sunday, July 4, 2010

hujan = S.E.J.U.K!!!!!~

hello..!!~ hi..!!~

skang ni da nk masuk maghrib.. agak lambat aku mengupdatekan bloggy ni.. huhu..
almaklumla.. cuaca arini sangat LEMBAP.. dan aku pn LEMAU je.. huhu..
dr mlm td ujan turun x benti.. smpai la petang ni...
sejuk giler kott??? huhu...
aku dr kul 4 td tjage.. x leh tido..
last2 aku dok ngular layan lappy.. hahaha...
adoi..!!!~
aku x study mende nih.. mampos aku nk tny ape nnt...
ready ke x aku nnt eh???
CUAK kottt???
da la umah pertama yg aku kne g tu umah BUJANG.. hahahahah... NAYE beb.!~


No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!