Followers

Sunday, July 25, 2010

haloo....!!!!~ i'm back!!!

hai...

assalamualaikum,....

maaaakkk aihhhh..!!!!~ lame giler aku x update blog nih... ya Allah... aku teramat la bz skang ni... pi banci umah orang.. huhu... siyesli.. sangat letey... huwaaa~

aritu je aku penah 2HARI x tido semata2 nk siapkan borang student poli yang melambak...
nasib bek mak aku tolong aku buat sket2.. kalo x...
x terdaya aku der...

macam2 ragam orang aku jmp sepanjang aku membanci ni..
ade yg geram.. klaka.. hihi.. mcm2 la...

ksian kwn2 aku.. cam DEE, QIA, GEWE, dan yg seangkatan dgnnyer...
ye la.. sejak aku keje ni... jarang sangat dpt luangkan mase utk kwn2 aku nih..
dlu rajin jer nk gosip2.. hehe.. skang x lg...

AKU RINDU SANGAT KAT KWN BEK AKU... N0RaIni z0oLCaPLy... miss her so much!!!~
biler la aku nk lepak2 ngan die lg nih??? AINI..!!!!~ cepat la alik pd.. aku rindu kt ko..!!!!~

utk ORANG TU..(FO n NS) jaga diri bebaik... sy sentiasa doakan yang terbaik buat awk..

haih... tatau nk cakap ape lg da...
pale otak ni blank sat.. gugu..
almaklomla.. da lme x terjah...
ekekekeke!!!~

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!