Followers

Thursday, February 2, 2012

banyaknye HABUK!!!! (vol.1)

assalamualaikum..

maaf ye kengkawan sumer...

berkapang suda belog ini..

agak lame saye menghilangkan diri dr berBLOGging ni..

bukan pe..

kesibukan diri menjadi penghalang untuk saye meneruskan kemerepekan kat sini..

ekceli..

in this few weeks, ade la few things yg berlaku pd kehidupan saye..

antaranya ::>>>

ari ahad ritu bersamaan = 29 Jan

family saye wat kenduri tahlil.. (rase mcm ade mention kt belog ni ritu..LUPE sudey!)

a 2 days before kenduri..

saye gi wat ujian kecergasan (physical wellness test)

PERGHH!!!

hanya org yang penah wat test ni taw la cane rase..

mase ujian tu ade 5 jenis ujian yg berbeza..

mule2 kitorang kene lari 4x10m(ulang alik)

lepas tu regangan

lepas tu lompat kijang

lepas tu.. sit up.. (azab kejap weh!)

last skali baru lari 6 pusingan padang besar.. (mcm luas stadium)

perghh!!!!

mencabar sunggoh!!!

memang agak tertekan saye waktu tu..

tapi saye pon tawakal aje la..

da cuba sehabis baik..

setel je sume 

tros alik uma.. mak siap cakap lg muke saye da itam.. sebab maen panas..

hehe..!! ^__^

petang tu ade lg 1 ujian..

kali ni ujian bertulis plak..

alhamdulillah..

saye bleh jawab dengan tenang..

fuhh!!!~

lega suda!!! penderitaan telah berakhir.. hehe


1 comment:

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!