Followers

Tuesday, February 22, 2011

elo kopi susu teh tariki milo...???

hola~
assalamualaikum.. wish u guys have a great n pleasant day.. =)

perghh! quite  a long time since my last post isn't? for those who are waiting.. my deepest apologize to you.. sorry okay?

semenjak aku menjadi ANAK YATIM ni.. terlalu byk sgt dugaan yg datang padaku... tp xpe.. aku kan KUAT?! kan? insyaAllah.. aku bole harungi sume ni walopon aku rase mcm da x tertanggung sume nih... saba byk2 ye cik ain~! (mmg aku tgh saba la ni.... kalo tak.. da lame aku ikot "org tu" gi sabah daa..)

sbenonye.. aku xde idea nk merapu meraban skang ni.. nnt... bile mood aku da stable alik.. aku akan update lg k??

oye! cume.. aku nk share kt cni beberape keping(keping ke??) gmbo mse aku lepaking2 aritu...






oww..!!~ aku memang suke memerasankan muke aku nih.. haha!

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!