Followers

Wednesday, January 13, 2010

KHAS UNTUK WANITA BERGELAR IBU

ibu,

terima kasih ku ucapkan padamu,
kerna telah melahirkanku,
kerna telah mendidikku,
kerna telah membesarkanku,
agar aku menjadi anak yg solehah...

ibu,
ampunilah anakmu ini,
kerna telah berdosa padamu,
kerna telah hancurkan harapanmu,
kerna telah gagalkan impianmu...

namun ibu,
bukan itu mahuku,
bukan jua kehendakku,
bukan jua impianku,

izinkanlah aku pergi,
mengabdi diri pada ilahi,
ku pasti kita akan ketemu lagi,
tetapi bukan disini,
pastinya nanti,
di suatu tempat yang abadi,
disisiMu Ya Rabbi...

ibu,
andai aku tiada lagi,
bekalkanlah ku setangkai doamu,
disulami kasih sayangmu,
agar dapat aku rasai,
biarpun aku telah pergi...

No comments:

Post a Comment

si tukang komen

b.I.o aku

My photo
aku soang gadis. anak kelahiran klang. aku suke kaler MERAH,ITAM,PUTIH,UNGU,COKLAT. aku suke SOAD,BRUNO,TAYLOR SWIFT punye lagu. ketinggian aku 160 je. kidal dalam menulis. suke berkarya. dan sangat EMO(kott).

come!